أسئلة للشباب فقط ..

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

أسئلة للشباب فقط ..

مُساهمة من طرف فارس الحروف في الخميس مايو 10, 2007 7:21 am

1.من تكون الانثى التي تقف امامها ضعيفاً . ( ما تقوليش امي )

2.عندما تعجب بفتاة .. ماهي الطريقة للوصول إلى قلبها ؟.

3. هل أبوك هو مثلك الأعلى واذا كان نفس هذا الشخص لكنه لم يكن ابوك هل سيكون هو مثلك ؟

4. إذا كنت في أحد الأماكن العامة ورأيت من كنت تحبها وفي يدها طفل .. ما هو شعورك ؟

5. هل تتنازل عن بعض مبادئك من اجل انثى !!

6. هل تتزوج من تحبها .. ام تحب من تتزوجها !! وايهما تراه أفضل ؟

7. إذا تركتك حبيبتك هل تبادلها نفس الشي ام تستمر في التقرب منها حتى تعود اليك ؟

8. لو كانت مديرتك امراة .. بماذا تهمس لها في كل صباح ؟

9. هل خضت يوما حربا من اجل الوصول الى قلب انثى .. وهل ظفرت بقلبها !!

10. إذا كنت متزوج فهل تبوح لزوجتك باخطائك .. ؟

11. ماهي الكلمة التي تجعلك مرتبك عندما تسمعها من فتاة ؟

واجه قدرك و جاوب لو راجل !!!
مع تحياااااااااااات فارس الحروف
avatar
فارس الحروف
مزيكاوى صاروخى جدا
مزيكاوى  صاروخى جدا

ذكر
عدد الرسائل : 1109
تاريخ التسجيل : 19/03/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئلة للشباب فقط ..

مُساهمة من طرف medo samy في الخميس مايو 10, 2007 7:56 am

1: الانسانه الوحيده التى اقف امامها ضعيف هيا التى اتاكد انها تحبنى اكثر من نفسها

2:الطريقه هيا انك تصارحها بحبك قبل ما حبها يزيد فى قلبك ولو هيا كمان معجبه يبقى مفيش مشاكل هناخدو على بعض اكتر وهنحبو بعض بس لو هيا قالتلك خلينا اخوات اكيد هترجع عن اللى فى دماغك ومتفكرش فيها انا شايف ان دى احسن طريقه بدل المعاكسات وغيرة وغيرة كده هيا تحترمك
3:يجب ان اكون شخص مستقل بذاتى ويجب ان تكون لى مبادىء فى الحياه اسعى لتحقيقها ولكن يجب ان نتمثل فى الاشخاص الجيدين واكيد لو انتا كويس تاكد ده ناتج من تربية الاب عشان هو رباك كويس يبقى هوه كمان كويس انا بتكلم بصفه عامه
4:انتا اللى جاوبت على السؤال ده انتا قولت الى كنت يعنى كنت بتحبها يعنى هيا دلوقتى بالنسبه ليا انسانه عاديه زيها زى اى واحده بس هكون فرحان ليها وهتمنلها الخير عشان انا فى يوم حبيتها
5:عمرى ما اتخلى عن مبادىء عشان انثى لان مبادءك تدل على شخصيتك ولو اتنازلت عن مبادءك عشان انثى تبقى شخيتك انعدمت او ملكش شخصيه ولو فى انثى تخلى واحد يتنازل عن مبادءة عشانها تبقى ملهاش لازمه
6:انا عمرى ما احب غير مرة واحده واللى هحبها هيبقى عشان الجواز اما الحب بعد الجواز ده احيانا بيبقى فاشل عشان لسه بتبقوا مختوش على بعض وكمان هيا لو مبتحبكش لسه هتحاول تخليها تموت فيك بس المفروض الواحد يحب عشان يتجوز مش يتجوز عشان يحب
7:لو تركتك حبيبتك وهيا لسه بتحبك ,وده طبعا هيبان من اخر كلام بينكو'يبقى اكيد فى حاجه ماثرة عليها اذا حاولت تحل مشاكلك معاها بنفسك طبعا هترجعوا احلى من الاول لان فى مثل بيقول ما محب الا بعد عداوه ومتنساش المثل اللى بيقول برده من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه ومن كرهنا كرهنا ويحرم علينا اجتماعه
8: هاعتبرها زى اخويا الكبير وهقولها صباح الخير من غير يا جميل
9:لا عشان انا عمرى ما حبيت

10:فى مثل بيقول اللى فات مات وانا دايما احس ان امبارح صفحه قلبتها

11:بس كل اللى انا كلمتهم زى اخواتى يعنى انا مفيش كلمه خليتنى ارتبك بس اوعدك لو حبيت هجاوبك على الؤال ده وميرسى على الموضوع الجميل ده

_________________


avatar
medo samy
مشرف منتدى كرسى الاعتراف
مشرف منتدى كرسى الاعتراف

ذكر
عدد الرسائل : 2745
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazikana4all.tk

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئلة للشباب فقط ..

مُساهمة من طرف اكرم النبوى في الخميس مايو 10, 2007 11:57 am

1 ) الوحيده اللى انا اضعف قدمها طبعا حبيبتى اللى حبتنى ونا حبتها بجد
2) هعد ابصبص لحد موقعها هههههه واكلمها واقولها اللى انا بحبها
3) بابا مثلى الاعلى بس اى انسان مش كامل الاوصاف فلازم اخد من بابا الحلو واكمل انا شخصيتى بنفسى واحوال اخد الحلو من كل الناس بس
4) هيغمى عليه هههههههههه
5) لااااااااااااااااااااااااا طبعا بس لو حاجه انا شيفها وحشه فيه وهى ممكن تصلحهالى عادى جدا
6) طبعا اجوز من اللى بحبها ومش هقدر اقول شكل العلاقه هيكون ايه بعد كده لان ربنه اعلم باه ممكن يكون فى حب بعد كده تلاقى خلاص كلو راح والعكس
7) طبعا لو بحبها هفضل اقرب لحد منرجع تانى لانى كده هكون فرط فيها بسهوله
Cool هعد ابصبص ليها كل يوم عشان تدينى اجازات ومروحش الشغل
9) اة مره وحد بس وكان فى واحد بيحبها وكده وانا اللى فى الاخر علقتها ههههههه
10) لالالا طبعا لان المراه عمتا مخها صغير والرسول قال ان الواحد ممكن يكدب على مراته عادى عشان يكممل حياته سليمه من غير مشاكل
11) لما تقولى وحشتنى وبحبك وهنجوز امتى هى دى المصيبه الكبيره هههههههههه
موضوعك ممتاز يا فارس تسلم الايادى

_________________
اى حبيبتى
لا اريد منكى سوى الحنان تغمرينى
وفى دفء انفاسك تسكنينى
ولا اريد منكى سوى نظرة بها الى الحياة تعيدينى
وبسمة بها الى السماء ترفعينى


avatar
اكرم النبوى
ادارى مزيكاوى
ادارى مزيكاوى

ذكر
عدد الرسائل : 927
العمر : 29
Localisation : egypt
تاريخ التسجيل : 18/03/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.akromaaaaa.spaces.live.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئلة للشباب فقط ..

مُساهمة من طرف فارس الحروف في الخميس مايو 10, 2007 12:20 pm

هههههههههههههه ميرسى جماعة على الردود الجميلة دى وانا عاوز ردود اكتر
avatar
فارس الحروف
مزيكاوى صاروخى جدا
مزيكاوى  صاروخى جدا

ذكر
عدد الرسائل : 1109
تاريخ التسجيل : 19/03/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: أسئلة للشباب فقط ..

مُساهمة من طرف ramo في الأحد مايو 13, 2007 2:25 am

جزاك الله خيراً
_________________


avatar
ramo
مزيكاوى نشيط جدا
مزيكاوى نشيط جدا

ذكر
عدد الرسائل : 203
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 09/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazikana4all.tk

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى